Klantvriendelijkheid voor klanten met een beperking in de detailhandel

Welkom op het detailhandel e-learningplatform van AllesToegankelijk! Een platform voor winkeliers en medewerkers.

Weet jij hoe je op een goede en klantvriendelijke manier kunt omgaan met een klant met een beperking?

klik op de knop "Ben jij medewerker?"

Wilt u weten hoe u uw winkel toegankelijk kan maken voor klanten met een beperking?

klik op de knop "Bent u winkelier?"

Disclaimer

klik voor meer informatie.

In samenwerking met

klik voor meer informatie.

Zij kozen al voor de e-learning AllesToegankelijk

klik voor meer informatie.

Weet jij hoe je op een goede en klantvriendelijke manier kunt omgaan met een klant met een beperking?

In een winkel draait alles om de klant. jij speelt in op de behoefte van de klant.

Een klant met een beperking is niet anders dan andere klanten. Ook deze klant heeft wensen en vraagt misschien alleen wat hulp. Hoe ga je daar op een klantvriendelijke manier mee om? Wat is jouw rol als medewerker hierin?

Dát staat centraal in de e-learning 'Klantvriendelijkheid voor klanten met een beperking in de detailhandel'.

Het is een interactieve cursus met tekst, geluid, animaties, films en foto's. Met de afsluitende toets kun je jouw opgedane kennis meten en een certificaat behalen.

Veel plezier en succes!

Start e-learningcursus

Benieuwd hoe u uw producten en diensten verbetert en uw winst vergroot? Schenk extra aandacht aan toegankelijkheid en Klantvriendelijkheid!

Zeker 15% van de Nederlanders heeft een beperking en dit aantal neemt verder toe, o.a. door vergrijzing. Het aantal 65-plussers verdubbelt de komende jaren van 2 miljoen naar 4,6 miljoen mensen. Daarmee neemt ook het aantal mensen met een beperking toe. Deze groep heeft meer tijd, blijft langer, komt ook op 'daluren', neemt vaak familie/vrienden mee en komt graag terug als u klantgericht bent. In een winkel draait het om Klantvriendelijkheid. Dat geldt voor mensen met en zonder beperking. Met de juiste sfeer, een klantvriendelijke houding en kleine aanpassingen bent u toegankelijk voor iedereen.

Geďnteresseerd geraakt? Bekijk dan de voorbeelden en tips op onze website www.AllesToegankelijk.nl.

Of volg deze e-learning. Ontdek dat aanpassingen niet altijd kostbaar, ingrijpend of ingewikkeld zijn. Het zit vaak in kleine aanpassingen en in de communicatie met elkaar.

Uw bedrijf wint veel als iedereen kennis heeft van toegankelijkheid en klantvriendelijkheid.

Start e-learningcursus

Disclaimer

Het bekijken, downloaden en printen van de inhoud van deze e-learning is toegestaan met inachtneming van de navolgende voorwaarden. De inhoud van de e-learning mag alleen gebruikt worden voor informatiedoeleinden. De inhoud van de e-learning mag op geen enkele wijze worden veranderd of aangepast. Het is niet toegestaan om de inhoud van de e-learning zelfstandig uit te geven en/of te distribueren, anders dan met de toestemming van AllesToegankelijk.

Zowel in de modules als in de toets hebben we zoveel mogelijk rekening gehouden met de toegankelijkheid en gebruiksvriendelijkheid. Dus heb je zelf een beperking, dan is het doorlopen van deze cursus in de meeste gevallen geen probleem.

Loop je tegen technische problemen aan tijdens het doorlopen van dit e-learning programma, dan kun je contact opnemen met de Helpdesk van Foodstep: helpdesk@foodstep.com of 0318 - 49 31 89.

Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 uur tot 17:00 uur.

In samenwerking met

Zij kozen al voor de e-learning AllesToegankelijk